שיפור יחסי עבודה בין קולגות, עובדים ומעסיקים עם תקשורת ארגונית
תקשורת ארגונית היא שיח דו כיווני שמתקיים בין ההנהלה לבין העובדים, בכל הרמות ובכל הדרגים. תקשורת ארגונית תקינה מאפשרת לעובדים ולמנהלים לסגל לעצמם סגנונות דיבור והתנהגות המתאימים לאנשים, למצבים שונים ולאופי העבודה. במצב בו כולם עסוקים בעבודה השוטפת היומיומית, מאפשרת התקשורת הארגונית יצירת שפה ארגונית אחידה אשר תשפיע על תחושת השייכות והגאווה הארגונית של העובדים (מנהלים וזוטרים כאחד).
כמה פעמים קרה לך, שלא הבנת את מה שהמנהל שלך ביקש ממך? כמה פעמים קרה לך, שהקולגות שלך או המנהל שלך הטילו פעמים רבות ביקורת כלפיך בסגנון: “יש לך בעיה של סדר וארגון. לטובתך, כדאי שתעשה משהו לגבי זה…” או “את/ה לא יודע/ת לעבוד.”
הידעת, ששימוש מרובה “בביקורת לא בונה” (המתמקדת בחסרונותיו של העובד), רק תגרום לו לעיינות ואף תוריד לו מוטיבציה ואת השאיפה להצטיין וזה יפגע בארגון ובאלה שניזונים ממנו.
הקורס מרתק ומועבר באמצעות מצגות, סרטונים, קטעי הומור, סימולציות, דיונים ודילמות בהשתתפות הלומדים.
שאל/י את עצמך:
- האם קיימים מתח, עויינות, חוסר מוטיבציה ומרמור בקרב העובדים אצלך בארגון?
- האם המסרים שעוברים מהדרג הניהולי לדרג המבצע (העובדים) מובנים לעובדים ?
- האם התקשורת בארגון שלך מכבדת ומניעה את העובדים ?
- האם הלקוחות החוץ ארגוניים (אזרחים, ספקים) כועסים וממורמרים על הארגון? אם ענית “כן”, אזי יש בעיה בתקשורת הארגוני והקורס הזה הוא בדיוק בשבילך.
- למה ללמוד תקשורת ארגונית ? תקשורת ארגוני לקויה עלולה לגרום “לדברים להיתקע”, לשירות גרוע, לחוסר מוטיבציה אצל העובדים, לעוינות, ללחץ ושחיקה, למתח, לתחלופת עובדים “כל שני וחמישי” ואפילו “להתמוטטותו” של הארגון.
בקורס זה, נקבל כלים ליצירת תקשורת ארגונית אפקטיבית, שיסייעו לנו בעבודה היומיומית. בין היתר נלמד על:
- תפקידי התקשורת בארגון.
- גישות תיאורטיות בתקשורת ארגונית.
- זרימת מידע בארגון הפורמאלי ובארגון הא-פורמאלי.
- ליקויים בתהליכי תקשורת.
- אבחון האפקטיביות של התקשורת הארגונית.
- עיצוב ערוצי תקשורת ארגונית.
- התקשורת והגורם האנושי בארגון.
- הבנת מקורות של חסמי תקשורת ודרכים להתמודדות אפקטיבית.
לקבלת פרטים נוספים אודות קורס
עוד שיכול לעניין אותך
רציונל הקורס: קיימת חשיבות להרחבת הידע הבסיסי והעשרת השפה, לשם שיפור השיח והתכתובת באנגלית. שימוש בשפה האנגלית במקום העבודה הפך לכלי יום יומי בעולם הגלובלי שבו אנו חיים. קשרי הגומלין בין הארגונים בארץ לבין חברות בחו"ל מחייב את העובדים בידיעת השפה האנגלית . כיום ברוב מקומות העבודה ישנו מגע ע...
מבוא לפייתון- מוכר לגמול השתלמות מטרות הקורס הינן ידע בשפת התכנות הוא קריטי להבנת שוק התעשייה והטכנולוגיה העדכנית בסקטורים השונים, התוכנית שגובשה בת 40 שעות כדי להקיף את כל הידע הבסיסי בשפת הפיתוח הנפוצה והרווחת פייתון. קהל יעד טכנאים, הנדסאים ומהנדסים בעלי זיקה למקצועות מחשוב, מקצועות טכניי...
קורס מבוא לסייבר- מוכר לגמול השתלמות מימד הסייבר מקיף את כל העשייה המקצועית היום. ידע בעולם הרחב הזה קריטי להבנת הסכנות והאיומים, תפעול מקצועי והתנהלות אחראית של כלל הגופים העסקיים והתעשיות השונות. התוכנית שגובשה בת 100 שעות כדי להקיף את כל הידע הבסיסי הנדרש בעולם הסייבר. קהל יעד טכנאים, הנד...
קורס דאטה אנליסט- מוכר לגמול השתלמות היום זה כבר מובן וברור שקבלת החלטות ניהוליות צריכה להתבסס על מדדים ונתונים מדויקים ולא רק על תחושות ואינטואיציה. אנליסט המידע והנתונים הוא התפקידן האחראי בתעשייה על איתור, עיבוד, ניתוח והסקת מסקנות מהמידע הגולמי במטרה לשרת את מקבלי ההחלטות. המקצוע המתואר רלו...
קורס הכשרת דירקטורים ונושאי משרה בכירה- גמול השתלמות נוכח התמורות הרבות שחלו בעולם העסקים, הארגונים המתפתחים, הגופים המוסדיים והניהול, הן בהיבטים המשפטיים, והן בהיבטים הפיננסיים והתפעוליים, מנהלי הארגונים הבכירים ו/או נושאי משרה נדרשים ומצופים כיום להתמודד עם מגוון השלכות העולות מהתפתחויות אלו. לפ...