אז מה נכון לך ללמוד? אנחנו נעזור לך
מהרו להרשם כבר עכשיו, אנו נחזור אלכם ונדאג שמקומכם שמור איתנו.
תיאור

הבנת חשיבותו ומקומו של השירות לציבור כלקוח דרך טיפול בפניות הציבור

קורס טיפול בפניות הציבור שם דגש על הבנת הקשר בין לקוח לנותן השירות, חשיפה לאיכויות השירות, השוני בין סוגי הארגונים והשוני במתן השירות. בקורס נדון על מקומו של הלקוח במאה עשרים ואחת, התחרות בין הארגונים על לבו של הלקוח, איכות השירות ואיכות המוצר במדינות המערב לעומת ישראל. נלמד על מתן מענה אמין זמין ונגיש לפונים, הפקת לקחים ומתן פתרונות בעקבות תלונות ומקומה של התלונה בסדר הקדימויות של הארגון כמקור להתפתחות עתידית וצמיחה. המשתלם יכיר את חשיבות המשוב לתלונות, את דרך הפקת לקחים, ניתוח סוגי התלונות כמשוב בעל אפקטיביות רבה לארגון, למוניטין ולהתייחסות עתידית של הלקוחות.

 

לקבלת פרטים נוספים אודות קורס

עוד שיכול לעניין אותך

אז איזה תעודה אתה מחפש?
שם הקורס תאריך פתיחה תאריך סיום שעות לימוד ימי לימוד כמות שעות כמות ימים מיקום מחיר
קבלת החלטות-לגמול השתלמות 10/03/2024 17/03/2024 שעות לימוד -  08:00-16:00 ימי לימוד - ראשון שלישי רביעי חמישי כמות שעות -  40 שעות כמות ימים - 5 ימים מיקום -  ירושלים מחיר -  ₪600
לתשלום
לעוד פרטים