fbpx

אז מה נכון לך ללמוד? אנחנו נעזור לך

מהרו להרשם כבר עכשיו, אנו נחזור אלכם ונדאג שמקומכם שמור איתנו.

    חייל משוחרר ? לקראת שחרור ?

    מגיע לך עד 80% מימון מטעם הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים * עד 5 שנים מהשחרור

      קורס ממונה בטיחות: חשיבות הסמכה זו

      קורס ממונה בטיחות מגיע מהשטח: במפעלים שונים לאורכה ולרוחבה של הארץ, סביבת העבודה יכולה להיות מסוכנת למדי. כדי לוודא שהעובדים מבצעים את משימותיהם בבטיחות ובגהות מלאה, נוצר הקורס החשוב – ממונה בטיחות. אם גם לכם חשובה סביבת עבודה נוחה ובטוחה, וצברתם ניסיון והבנה בעולם מושגים זה – אתם מוזמנים לפנות אל מכללת אתגר ולקבל הסמכה בכך.

      לאורך השנים האחרונות, הולכת וצוברת תאוצה המודעות לסביבת עבודה בטוחה. מועסקים בחברה או במפעל 50 עובדים ומעלה? בהתאם לחוק שנקבע, על מקום עבודה זה להעסיק ממונה בטיחות. בשל מורכבות המקצוע, הדורש הבנה וידע נרחבים, לצד יכולת לנהל ולפקח על תהליכי עבודה מורכבים, על ממונה הבטיחות להיות מוסמך לביצוע העבודה השוטפת.

      תוכנית לימודים של קורס מונה בטיחות

      מתעניינים בעיסוק זה? את לימודי ההסמכה בבטיחות וגהות תוכלו לקבל במסגרת קורס מקצועי. אל קורס זה יכולים להתקבל טכנאים או הנדסאים בעלי ניסיון של 3 שנים בתחום עיסוקים, לצד מהנדסים ובעלי תואר ראשון במדעי החיים והטבע בעלי ניסיון של שנתיים בתחום עיסוקם. 

      במהלך לימודי קורס ממונה בטיחות, תרכשו בין היתר ידע משמעותי על הנושאים הבאים:

      1. כיבוי ובטיחות אש
      2. הדרכות בטיחות
      3. הובלה של חומרים מסוכנים
      4. ציוד הרמה
      5. תנאים סביבתיים המושפעים מרעש
      6. תאורה ואיוורור לצד היבטים חשובים נוספים.

      בנוסף, בין אם אתם בוחרים במסלול בוקר או ערב – משך הלימודים עומד על חצי שנה.

      בסיום הלימודים, תקבלו תעודה המוכרת על ידי מה”ט – המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה. במילים אחרות, מדובר בדיפלומה יוקרתית המכשירה אתכם לתחום עיסוק מכובד זה. מעוניינים להרחיב את ההשכלה שלכם בנושא מבוקש זה? לימודי חשמלאים, בין היתר, יכולים לתרום לכם את הידע הנדרש.

      השתתפות בקורס ממונה בטיחות יסייע לטכנאים, הנדסאים ומהנדסים להרחיב את הידע שלהם במסגרת עבודתם. אם גם אתם מתעניינים בהסמכה חשובה זו, צרו קשר עם מכללת אתגר עוד היום: מדובר במכללה להנדסה וטכנולוגיה המציעה מגוון מסלולי לימוד יישומים ומקיפים – מאז 1972.

      Spread the love
      × כיצד נוכל לעזור?