fbpx

אז מה נכון לך ללמוד? אנחנו נעזור לך

מהרו להרשם כבר עכשיו, אנו נחזור אלכם ונדאג שמקומכם שמור איתנו.

    חייל משוחרר ? לקראת שחרור ?

    מגיע לך עד 80% מימון מטעם הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים * עד 5 שנים מהשחרור

      מבוא לימודי תעודה

      לימודי תעודה – הדרך המובילה לקריירה עצמאית

      אחד היתרונות המרכזיים בלימודים במסגרת קורסים מקצועיים היא העובדה שהם מאוד ממוקדים לקראת עבודה בתחום; תוכנית הלימוד היא פרקטית ומעשית בשילוב התאוריה. אתגר מציעה לימודי תעודה במגוון תחומים באמצעות הכשרה מקצועית והסבת מקצוע. הלימודים מתקיימים במסגרת קורסים המאפשרים לרכוש מקצוע חדש לחיים או לשדרג מקצוע קיים. כך תוכל לפתוח דלתות ואפשרויות חדשות כדי להשתלב טוב יותר בעולם העבודה באתגרים המקצועיים.

      מכללת אתגר מספקת מגוון הכשרות בתחום הייטק והטכנולוגיה ברבדים שונים, מקורסי בקרים מתוכנתים , טכנאי תחזוקת מחשבים וניהול רשתות מחשבים ועד לקורסים בתחום החשמל ועולם ניהול האחזקה. כך, כל אחד יכול למצוא את הנישה המתאימה לו ביותר בהתאם לרמה הבסיסית או ההכשרה הבסיסית ממנה מתחילים את הקורס המקצועי בהתאם לשאיפות האישיות של התלמיד.

      לימודי תעודה באתגר מקנים לך ידע וכלים מעשיים כך שבתום הלימודים יתאפשר בקלות למצוא מקום עבודה, להשתלב ולהתקדם בעולם העבודה. הלימודים כוללים מגוון קורסים, ביניהם לימודי עיצוב, לימודי הכרת המחשב וניהול מלאי ממוחשב. לימודי התעודה באתגר מועברים ע”י מיטב המרצים. המרצים שלנו מכינים את הבוגרים לבחינות ההסמכה של הרשות המוסמכת, כך הלומדים מגיעים אל בחינות ההסמכה כשהם מוכנים להתמודד איתן בהצלחה.

      מסלול זה מותאם לעובד חדש שמחפש לעצמו עתיד מקצועי בטוח ורווחי, כאלה המבקשים לרכוש מקצוע לחיים בדרך מהירה נוחה ובזמן קצר יחסית. באתגר, תמצא גם קורסים לחיילים משוחררים, מרביתם גם זכאים להחזר שכר לימוד בהתאם לכללים של האגף לחיילים משוחררים במשרד הביטחון. הקורסים מתאימים גם לאנשי קבע שמחפשים עיסוק מקצועי חדש. אנחנו מציעים גם לימודי מקצוע לחרדים, לימודי מקצוע לעובדים בכל דירוגי השכר בכול הגילאים והתפקידים במשק.

      אתגר מציעה לך לבחור קורסים מקצועיים ממוקדים אשר יאפשרו לך יסוד כלכלי יציב יותר, יכולת תעסוקה כעצמאי או כשכיר לבחירתך, וכל זאת באמצעות לימודי הכשרה מקצועית באחת מהשלוחות שלנו הפרוסות ברחבי הארץ. לימודי התעודה מתאימים כמובן גם לאלו שעובדים בעבודות שונות ומחפשים קורסים להעשרה עצמית, או שינוי בסטטוס התעסוקתי. ניתן ללמוד את הקורסים אצלנו בנוחיות רבה במקביל לעבודה סדירה, בשעות היום ואו הערב לאחר שעות העבודה.

      הקורסים ללימודי תעודה מאפשרים כמובן גם לבצע הסבה מקצועית, הסבה והתאמה למקצועות בתחומים סמוכים. עולם העבודה המקצועי של המאה ה-21 מאופיין בשילוב בין מקצועות, שילוב של תחומי עיסוק קרובים ותחומי ידע המשלימים זה את זה. השילוב יכול לאפשר לך יתרון על פני האחרים במציאת תעסוקה בהתמודדות על משרות ותפקידים במקום העבודה הנוכחי, ואף יכול להעניק לך את הכלים להיות עצמאי.

      מקצועות לימודי תעודה מבוקשים/ לימודי התעודה שלנו

      כך למשל טכנאים מוסמכים והנדסאים יכולים לרכוש עוד מקצוע משלים וללמוד קורס “ממונה בטיחות בעבודה“. התפקיד של ממונה בטיחות בעבודה נחשב כיום לאחר התפקידים החשובים והמוערכים במפעלים ובארגונים. ממונה בטיחות בעבודה עובד בצמוד להנהלת המפעל. באחריותו של הממונה על הבטיחות, לייעץ להנהלה בכל הנוגע לחוקים, תקנות ותקנים הקשורים לבטיחות, לסייע להנהלה בכל הנוגע לתכנון מערך הבטיחות, לאתר מפגעי בטיחות וגהות, להתריע עליהם ולהציע דרכים לפתרונם, לוודא הכנת תכנית בטיחות מסודרת ולעמוד בקשר עם גורמי חוץ הקשורים לבחינת הבטיחות במפעל.

      מה התנאים לקבלת הסמכה כ”ממונה בטיחות בעבודה”? יש לעבור קורס של ממוני בטיחות לעבודה, שאושר על ידי מנהל הבטיחות במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים כאשר המועמדים חייבים להיות: טכנאים מוסמכים או הנדסאים בעלי ותק של שלוש שנים לפחות במקצועם.

      בהתאם לחוק החשמל, תקנות רישיונות החשמל , למשל חשמלאי מוסמך עם רישיון 3 פזות 80 אמפר יכול לשדרג את הרישיון בקורס חשמלאי ראשי ל- 3*A240, ואו להמשיך וללמוד אצלנו באתגר בקורס חשמלאי טכנאי מוסמך וכך יוכל לשדרג את הרישיון ל- 3*A400, ובהמשך לחשמלאי הנדסאי לרישיון של – 3*A630

      כך למשל טכנאי חשמל וגם הנדסאי חשמל אחרי חמש שנות ניסיון יכולים לשדרג את ההסמכות שלהם ולקבל רישיון יוקרתי ומבוקש, “בודק 1” ואו “בודק 2 ” בהתאמה לאחר השתתפות ב”קורס בודק מוסמך” של אתגר.

      בכלל, קורסים מקצועיים בתחום החשמל הם למשל דרך מהירה ויעילה להשתלב בשוק העבודה במקצוע מבוקש. לחשמלאים בעלי רישיון יש ביקוש משמעותי במשק , יש שפע של אפשרויות עבודה בארגונים במפעלים או כעצמאיים תחום החשמל מציע קריירה לכל החיים מאפשר התפתחות מקצועית אישית ומקצועית וכמובן להגדיל את יכולות ההכנסה באופן מקביל.

      הנדסת חשמל מהווה את התשתית לטכנולוגיה המתבססת על שימוש נרחב בחשמל כמקור לאנרגיה. כוח האדם במערכות טכנולוגיות אלה הוא בעל ידע עיוני ומעשי היודע לתכנן, לקלוט ולתפעל מערכות אנרגיה והספק חשמלי המשולב עם מערכות פיקוד ובקרה. טכנאי חשמל מהווה סמכות מקצועית בתחום התכנון, התקנה, פיקוח ותפעול מערכות אנרגיה חשמלית, בקרתה והמרתה לשימוש ביתי ותעשייתי.

      איך מתחילים?

      קורס “חשמלאי מוסמך” הוא לרוב נקודת הפתיחה ממנה מתחילה ההכשרה האישית בתחום, וזהו מסלול אשר במסגרתו נלמדת עבודה מעשית ותיאורטית, תורת החשמל, מערכות פיקוד ובקרה ועוד.

      מי יכול להתקבל ללימודים- כל מי שיש ברשותו 12 שנות לימוד, יכול להתחיל בקורס הבסיסי, ועם הזמן להתקדם . בנוסף למסלול הרגיל המוצג כאן, אנחנו ב-“מכללת אתגר להנדסה וטכנולוגיה”, פיתחנו באופן ייחודי מסלול לימודי תעודה להכשרת עובדים להסבת מקצוע בתוך מקומות העבודה או בקרבת מקום בהתאם לצרכים ולמאפיינים של התעשיות, המפעלים והארגונים בארץ ועל פי הדרישות הפדגוגיות של מה”ט ( המכון להכשרה טכנולוגית במשרד התמ”ת).

      Spread the love
      × כיצד נוכל לעזור?