fbpx

אז מה נכון לך ללמוד? אנחנו נעזור לך

מהרו להרשם כבר עכשיו, אנו נחזור אלכם ונדאג שמקומכם שמור איתנו.

    חייל משוחרר ? לקראת שחרור ?

    מגיע לך עד 80% מימון מטעם הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים * עד 5 שנים מהשחרור

      לימודי הנדסת תעשייה וניהול – להשתלב בעולם העבודה

      בסיום לימודי הנדסת תעשייה וניהול תוכלו להשתלב במפעלים וחברות היי טק, ותפקחו על פסי הייצור: בין אם מדובר בהגדלת התפוקה לאורך פס הייצור, ייעול של המערכת או שמא הוזלת ההוצאות – מדובר בתפקיד הנושא חשיבות רבה לכל ארגון מצליח.

      מחזיקים בנטייה ריאלית? יכולים לנהל פרויקטים?

      תחום הנדסת תעשייה וניהול הוא עבורכם! צרו קשר בהקדם עם צוות היועצים של מכללת אתגר ותתרשמו ממסלולי הלימוד האיכותיים. תהליכי ייצור לצד אבטחת איכות המוצרים היא משימה חשובה; משימה אותה ניתן למצוא במפעילם רבים, לצד חברות המחזיקות במערכות מתקדמות. אם גם אתם תמיד תהיתם כיצד פסי ייצור פועלים ומאילו חלקים הם מורכבים, מסלול לימודי הנדסת תעשייה וניהול הוא ההכשרה המומלצת עבורכם.

      לאורך הכשרה זו, תרכשו ידע חשוב בתחומי ידע רבים: החל מפיתוח מגנון השינוע, לצד חישוב אילוצי הזמן השונים ועד ניתוב מוצרים והבנה מעמיקה של הטכנולוגיות הלוגיסטיות.

      בשל העובדה שלימודים אלו הם מורכבים ומתבססים על לימודים תיאורטיים ומעשיים כאחד, על מוסד ההכשרה להציג תכנית לימודים מעמיקה.

      הלימודים התיאורטיים הבסיסיים, למשל, יהיו בנויים על מתמטיקה, פיזיקה וכלכלה. הלימודים המתקדמים יכללו, בין היתר, שיעורים בהנדסת אנוש, ניהול ותפעול מערכות, אבטחת איכות לצד פיקוח על המנגנונים הלוגיסטיים של הארגון.

      כיצד לבחור במסלול הלימודים הנכון?

      מתעניין בלימודי הנדסת תעשייה וניהול? כדי להבין אם לימודים אלו מתאימים עבורך, רצוי שתשאל את עצמך את השאלות הבאות: האם לדעתך תהיה טוב בעבודה בה יש צורך בדקדקנות וסדר?

      האם תוכל להתמודד עם בעיות טכנולוגיות ולהשקיע מאמץ לפתור אותן? אם התשובה על שאלות ואחרות היא חיובית, מסלול הכשרה זה הוא הנכון עבורך.

      כדי לקבל הסמכה כהנדסאי תעשייה וניהול, מומלץ לפנות אל מכללת אתגר: מכללה זו מציעה מסלולי לימוד בהנדסה וטכנולוגיה, מעסיקה מרצים מומחים בתחומם ומחזיקה במוניטין רב מאז הקמתה בשנת 1972.

       

      Spread the love
      × כיצד נוכל לעזור?