fbpx

אז מה נכון לך ללמוד? אנחנו נעזור לך

מהרו להרשם כבר עכשיו, אנו נחזור אלכם ונדאג שמקומכם שמור איתנו.

    חייל משוחרר ? לקראת שחרור ?

    מגיע לך עד 80% מימון מטעם הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים * עד 5 שנים מהשחרור

      לימודי הנדסאי מכונות – להרוויח השכלה איכותית

      לימודי הנדסאי מכונות מבוססים על עקרונות מתקדמים של תכנון, ניהול והתחזוקה של כל סוגי המכשור השונים הסובבים אותנו.

      כבר בתור ילדים התעניינתם בתכנון ובייצור מחשבים? מסתקרנים לגבי מערכות מורכבות? רוצים לעסוק בהמרת אנרגיה? מכללת אתגר מציעים מסלול רב-תחומי, שימושי ומעמיק. הירשמו עוד היום למסלול לימודי הנדסאי מכונות ותרכשו את מקצוע העתיד.

      התמקצעות בתחום ההנדסה

      ישראל היא אחת המדינות המתקדמות ביותר, שכן התעשיות עתירות הידע שלה הן חוד החנית של עולם הטכנולוגיה המקומי והגלובלי. בהתאם, תחום הנדסת המכונות הוא אחד המקצועות החשובים הנדרשים בשוק העבודה: בין אם מדובר באלקטרוניקה, תוכנה ובקרה – על הנדסאי המכונות להפגין ידע רחב וליישם אותו מדי יום במסגרת עיסוקו.

      במקביל, ובשל העובדה שמקצוע זה משתייך לתחום ההנדסה, על המתעניינים במסלול ההכשרה להיות בעלי נטייה ריאלית, הבנה טכנולוגית וראייה הפורצת את גבולות היצירתיות – לצורך פתרון בעיות ותכנון מכשור חדש. מתעניינים בלימודי הנדסאי מכונות? נשמח להציג בפניכם את המידע המקיף הנוגע למסלול זה.

      תנאי קבלה ללימודי הנדסאי

      1. ראשית, בכדי להתקבל למסלול לימודים זה, עליכם להציג תעודת בגרות מלאה, כאשר באנגלית ובמתמטיקה עליכם להגיע לרמת ידע של לפחות 3 יחידות.
      2. בנוסף, במקצועות העברית עליכם לצבור רמת ידע העומדת על 2 יחידות.

      עמדתם בתנאי הקבלה ללימודי הנדסאי מכונות?

      כעת, חשוב לדעת אילו נושאים נלמדים לאורך ההכשרה: החל מקורסים על חלקי מכונות, מערכת תכנון ממוחשב וייצורו, אבטחת איכות של המכשור ועד רובוטיקה – הכשרה זו מציעה מסלול מקיף ומעמיק על תחום המכונות. בנוסף, ניתן יהיה להתמחות במכטרוניקה, במכונאות רכב לצד התמחויות נוספות וחשובות. לאחר סיום הלימודים, הבוגרים מקבלים תעודה מטעם המכללה ובפיקוח המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ובמדע (מה”ט). בזכות תעודה זו, הבוגרים יוכלו להשתלב בהצלחה בעולם ההיי טק, תחנות הכוח ובחברות פרטיות וציבוריות.

      לתכנן את המכשור המכני המתקדם

      השתתפות בלימודי הנדסאי מכונות יעניקו לכם ידע מקצועי על תכנון ותחזוקה של מכשירים מכניים, כך שתוכלו לסייע בתכנון ובייצור מכשור רפואי, מכשירי חשמל לבית ולעבודה לצד היבטים חשובים נוספים. כדי לרכוש ידע חשוב זה, הרימו טלפון עוד היום אל צוות העובדים של מכללת אתגר, ותזכו לליווי פרטני, מסלול הכשרה גמיש – לצד אלמנטים נוספים. נשמח לעמוד לרשותכם.

      Spread the love
      × כיצד נוכל לעזור?