fbpx

אז מה נכון לך ללמוד? אנחנו נעזור לך

מהרו להרשם כבר עכשיו, אנו נחזור אלכם ונדאג שמקומכם שמור איתנו.

    חייל משוחרר ? לקראת שחרור ?

    מגיע לך עד 80% מימון מטעם הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים * עד 5 שנים מהשחרור

      לבחור מוסד הכשרה מתאים ללימודי הנדסאי מכונות

      הנדסאי מכונות הוא אחד המקצועות הטכנולוגיים המבוקשים ביותר של ימינו החל מלימודי מתמטיקה ופיזיקה ועד לימודי מכטרוניקה מתקדמים – בסיומה של הכשרה זו תזכו להשכלה מעמיקה וחשובה.

      מגלים עניין בדרכי ההפעלה של מכונות או מכשירים חשמליים? תמיד היו לך ידי זהב? אם אתה בעל חשיבה יצירתית – מסלול לימודי הנדסאי מכונות הוא ההתמחות הנכונה עבורך! אם גם אתם מתעניינים בהתמחות זו – צרו קשר עם מכללת אתגר.

      העולם בו אנו חיים קיבל תפנית משמעותית לאורך השנים האחרונות; תפנית טכנולוגית אשר השפיעה אף על שוק העבודה בארץ ובעולם. בהתאם לכך, נוצרו עבודות חדשות המותאמות לסוגי הארגונים והמפעלים הציבוריים והפרטיים כאחד. אחד ממקצועות טכנולוגים נדרשים אלו כוללים את התפקיד הבא: הנדסאי מכונות.

      מה יש בתכנית הלימודים

      במידה והתקבלתם להכשרה מורכבת ומרתקת זו, במהלך תכנית הלימודים תזכו להעשיר את הידע שלכם בתחומים הבאים: החל מקורסים בסיסיים במתמטיקה, חוזק חומרים ואנגלית טכנית ועד לקורסים מתקדמים על רובוטיקה, אבטחת איכות ושפות תכנות שונות. בסיומה של ההכשרה, תקבלו תעודה המוכרת על ידי המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ובמדע (או בקיצור – מה”ט); תעודה אשר תאפשר לכם להשתלב בהמשך בגופים שונים, כדוגמת תעשיית הטבע, החשמל, המזון ועוד גופים רבים נוספים.

      בבואכם חפש אחר מוסד לימודים טכנולוגי יוקרתי, עליכם לפעול בהתאם למספר פרמטרים. פרמטרים אלו כוללים, בין היתר, את הנקודות הבאות:

      • מוניטין – לצד התעודה שאתם מקבלים, תעודה המצביעה על הכשרה, חשוב גם לקחת בחשבון את המוניטין והיוקרה של הארגון אשר מנפיק עבורכם את התעודה. במילים אחרות, האם מדובר במוסד לימודים מוכר על ידי הממשלה? האם תכנית הלימודים שהוא מציע היא מקיפה? האם הוא מעסיק מרצים מוכרים ומקצועיים?
      • המלצות – חלק מהותי מבחירת במוסד לימודים הוא המלצות. כלומר, בין אם חבר קרוב למד במכללה מסוימת או שמא אתם מחפשים באתרי האינטרנט השונים – עליכם לבצע מחקר מעמיק ולקבל חוות דעת המתבססות על ניסיון אישי.

      לפרוץ לעולם התעסוקה הטכנולוגי- לימודי הנדסאי מכונות יאפשרו לכם לעסוק בתפקידי ניהול ובקרה בהיבט מכני-הנדסי מתקדם. בהתאם לכך, כדי לעבור את ההכשרה המתקדמת ביותר, מומלץ לפנות אל מכללת אתגר, מכללה בעלת וותק של 45 שנה בתחום הכשרות אלו, תוך פריסה ארצית.

      Spread the love
      × כיצד נוכל לעזור?