fbpx

אז מה נכון לך ללמוד? אנחנו נעזור לך

מהרו להרשם כבר עכשיו, אנו נחזור אלכם ונדאג שמקומכם שמור איתנו.

    חייל משוחרר ? לקראת שחרור ?

    מגיע לך עד 80% מימון מטעם הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים * עד 5 שנים מהשחרור

      לבחור בית ספר להנדסאים נכון

      בתי ספר שונים להנדסאים מציעים מסלולי הכשרה שונים ובתחומים טכנולוגיים מגוונים. תמיד חלמתם להקים גשר או בניין מגורים? מעוניינים להשיג מקצוע טכנולוגי מבוקש אצל מכללה קרובה לבית? בין אם מדובר במסלול לימודים של הנדסאי תעשייה וניהול, הנדסאי אזרחי או אחר – אל תחכו וצרו קשר עוד היום מכללת אתגר. העתיד קורא לכם!

      כיצד לבחור בית ספר להנדסאים?

      עולם התעסוקה של ימינו הוא תחרותי ולא פשוט כלל וכלל: כדי למצוא פרנסה מכובדת, השכלה תיכונית וניסיון אינם מספיקים – יש צורך בהשלמתם של לימודי תעודה, עם עדיפות להיבט הטכנולוגי. יודעים באיזה תחום תרצו להתמקצע? לצד בירור נתוני הקבלה, הקורסים אותם תלמדו ואיזה ידע הם יקנו לכם במקצוע, חשוב לבחור במוסד הלימודים המומלץ ביותר. בבואכם לבחור בבית הספר להנדסאים, חשוב לפעול בהתאם לפרמטרים הבאים:

      • סקר שוק – האם חבריכם הטובים השלימו לימודי הנדסאות במוסד לימודים מסוים? סוקרים את אתרי האינטרנט השונים? רכישת השכלה היא איננה עניין של מה בכך. בהתאם, חשוב לבחור במוסד לימודים אמין, מקצועי ואחראי אשר יעניק לכם את הלימודים וההדרכה הרלוונטיים – על הצד הטוב ביותר.
      • צוות ההוראה והמנהלה – אחד השיקולים החשובים ביותר בכל מוסד לימודים רציני מתבסס על צוות הוראה ומנהלה מסבירי פנים ומנוסים. לצד הקורסים המרתקים שיעניקו לכם את הידע המרשים והמלא לקראת ה”עולם האמתי”, חשוב שילוו אתכם עובדי מנהלה מקצועיים. עובדים אלו ישלימו את החווית הלימודים – לחיוב.

      לצד שיקולים חשובים אלו, עליכם לקחת בחשבון פרמטרים נוספים: האם אתם מתעניינים במוסדות לימוד קרובים או רחוקים מהבית? האם מגמות הלימוד כוללות שעות לימוד נוחות – כך שתוכלו לשלב עבודה במקביל? האם מוסד הלימודים מחזיק במוניטין טכנולוגי ואקדמי מרשים?

      לרכוש השכלה היא ערך בעל חשיבות עליונה – במיוחד כאשר מדובר במקצועות הטכנולוגיים. מתעניינים בלימודי הנדסאים? צוות ההוראה והמנהלה של מכללת אתגר ישמח לסייע לכם, להגשים את חלומכם ולהפוך אתכם לבוגרי המכללה המצוינים שלנו.

      Spread the love
      × כיצד נוכל לעזור?