אז מה נכון לך ללמוד? אנחנו נעזור לך
מהרו להרשם כבר עכשיו, אנו נחזור אלכם ונדאג שמקומכם שמור איתנו.
תיאור

כיצד שיפור השירות וניהולו משפיע על ההתנהלות העסקית?

שיפור השירות וניהולו מציג את תשתיות ניהול איכות בארגון ובמגזר הציבורי, ובוחן כיצד תכנון אסטרטגי ותוכניות עבודה מובילים לניהול מצוינות, מהם כלי בקרה למדידה של איכות ומודלים ומערכות למצוינות ארגונית בארץ ובעולם. יצירת אמנה לאיכות השירות, פיתוח שיטות שירות טיפול בלקוח גם דרך הומור ורצינות עד לעמידה ביעדים.

הקורס ייתן מענה הרחבה והעשרת הידע למשתלמי הקורס אודות שיפור השירות דרך יצירתית הומוריסטית וחדשנית דרך ניהול נכון יותר של הסיטואציה ורגישות גבוהה ופתרון ישים.

הנושאים העיקריים הנלמדים בקורס:

  • אמינות בעת מתן שירות, אסרטיביות במתן שירות, גורמים המשפיעים על שביעות רצון.
  • יחסי ציבור בארגון, מחויבות ויוזמה – שינוי נקודות מוצא.
  • עקרונות ניהול איכות TQM נותן שירות מקבל שירות ויחסי גומלין בניהם.
  • תלונות הציבור ככלי לשיפור תהליכים, שפת הגוף ככלי לשיפור השירות
  • אינטליגנציה רגשית בשירות הלקוחות – אמפטיה ומודעות עצמית ככלי לשיפור השירות, תרגול בכיתה
  • שימוש בהומור לצרכי עבודה, פרזנטציה בשרות, אמנת השירות
  • ועוד….

לקבלת פרטים נוספים אודות קורס

עוד שיכול לעניין אותך

אז איזה תעודה אתה מחפש?
שם הקורס תאריך פתיחה תאריך סיום שעות לימוד ימי לימוד כמות שעות כמות ימים מיקום מחיר
קבלת החלטות-לגמול השתלמות 10/03/2024 17/03/2024 שעות לימוד -  08:00-16:00 ימי לימוד - ראשון שלישי רביעי חמישי כמות שעות -  40 שעות כמות ימים - 5 ימים מיקום -  ירושלים מחיר -  ₪600
לתשלום
לעוד פרטים