אז מה נכון לך ללמוד? אנחנו נעזור לך
מהרו להרשם כבר עכשיו, אנו נחזור אלכם ונדאג שמקומכם שמור איתנו.
תיאור

להעביר את הנקודה שלכם חד וחלק עם בניית מצגות נכונה

מצגות הן כלי רב עוצמה המספקות ויזואליות רבה, והן חלק בלתי נפרד מעולם העסקים הלימודים ומסיבות עיתונאים. המצגות מסייעות למרצה להעביר את הרעיונות באופן הרבה יותר אינטרקטיבי, מוחשי, תמציתי ומרשים. וכמו שנאמר: “תמונה אחת שווה אלף מילים”. בקורס בניית מצגות נלמד את יסודות בניית המצגות והדרך האופטימלית להצגת מידע.

הכנת המצגות Point Power מאפשרת להכין ולערוך מצגות באנגלית או בעברית תוך שילוב מולטימדיה תמונות צלילים ,וידאו, אנימציה וקישור לאינטרנט. התוכנה מאפשרת להפוך את המצגת לאינטראקטיבית ומעבירה את המסר / תוכנית / מוצר / בצורה נוחה יותר, קלה יותר וברורה יותר.בדרך זו, החומרים מוצגים בצורה שונה ומעניינת.

הרחבת הידע של השימוש בתוכנה מאפשר ליצור מצגות דינאמיות עשירות בצורה מושכלת תוך שימוש בכלי התוכנה השונים וביניהם תבניות מוכנות מראש או תבניות מעוצבות אישית, תרשימים מרשימים ודיאגרמות מעוצבות על ידי גרפיקת SmartArt קישור דינמי של טבלאות נתונים מתוך Excel, אריזת המצגת לשם העברה באינטרנט או הצגה בתקליטור. בניית תבניות בסיס לשקופיות לשימוש ארגוני. עריכת מצגות מקצועיות תוך שילוב מולטימדיה וכן הפיכת המצגת לסרטון.

Power Point מאפשרת להציג בזמן קצר כל נושא, לארגן את המידע, לערוך אותו, ולהציג את הנתונים תוך שילוב נכון של טקסטים, תמונות, צליל או סרטון. היתרונות בתוכנה הם בפשטות הביצוע ובשיפור הביצוע בעת בניית המצגת.

לקבלת פרטים נוספים אודות קורס

עוד שיכול לעניין אותך

אז איזה תעודה אתה מחפש?
שם הקורס תאריך פתיחה תאריך סיום שעות לימוד ימי לימוד כמות שעות כמות ימים מיקום מחיר
קבלת החלטות-לגמול השתלמות 10/03/2024 17/03/2024 שעות לימוד -  08:00-16:00 ימי לימוד - ראשון שלישי רביעי חמישי כמות שעות -  40 שעות כמות ימים - 5 ימים מיקום -  ירושלים מחיר -  ₪600
לתשלום
לעוד פרטים