fbpx

אז מה נכון לך ללמוד? אנחנו נעזור לך

מהרו להרשם כבר עכשיו, אנו נחזור אלכם ונדאג שמקומכם שמור איתנו.

    חייל משוחרר ? לקראת שחרור ?

    מגיע לך עד 80% מימון מטעם הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים * עד 5 שנים מהשחרור

      דירוג המהנדסים – הסתדרות המהנדסים

      עובדי מדינה בעלי השכלה אקדמאית בהנדסה/מדעי החיים והטבע המוגדרים בדירוג מהנדסים, זכאים ללמוד ולצבור שעות לימודים על מנת לזכות בגמול השתלמות שישפר את רמת שכרם ועל הדרך, ירחיבו אופקים והשכלה הרלוונטיים לתחום עיסוקם והתמחותם.

      זכאות לקבל גמול השתלמות – עובד מדינה בדירוג המהנדסים, תעודות סיום המעידות על לפחות 400 שעות השתלמות שהוכרו על ידי וועדת הגמול בהתאם לקריטריונים שנקבע, לגמול א’ ולגמול ב’. בעלות זיקה לעיסוק ו/או למקצוע שהסתיימו ב-5 השנים שקדמו למועד ההגשה, כאשר לפחות 200 מהן בתחום המקצועי הצר ו200 בתחום ההעשרה הרחב של העיסוק, בתנאי שאושרו ע”י הסתדרות המהנדסים.

      על המהנדסים לברר מול וועדת הגמול אילו קורסים מאושרים להם בתחום הצר המקצועי – כל קורס בצורה פרטנית. כל קורס ייבדק תוך בחינה של הגדרת התפקיד שלו וזיקת הקורס למקצוע שלו. האפשרויות בבחירת הקורסים לדירוג המהנדסים הינם מצומצמות מאחר ובתחום הצר הקורסים מוגבלים ותלויי תפקיד והתמחות:

      דוגמאות לקורסים מקצועיים למהנדסים:

      • ניהול פרויקטים.
      • ניהול איכות ואבטחת איכות.
      • חוזר חומרים ותורת החומרים.
      • העשרה בתעשייה וניהול.
      • העשרה בטכנולוגיות מתקדמות.
      • ניהול מערכות משולבות.
      • קורסי מחשוב מתקדמים.

      כל קורס נדרש לבדוק זיקה מקצועית מול וועדת הגמול.

      יש לשלם דמי טיפול יחד עם הגשת המסמכים והתעודות הנדרשות, את גובה הסכום קובעת ההסתדרות. מומלץ להתייעץ עם מחלקת גמול ההשתלמות לנושא קורסים המאושרים בתחום המקצועי של התפקיד. ניתן לקבל החזרים כספיים עבור תשלום הלימודים ע”י קרן ידע מהנדסים. לזכאים לקרן ידע בלבד, בהתאם לכללים הנהוגים בקרנות .

       

      Spread the love
      × כיצד נוכל לעזור?