fbpx

אז מה נכון לך ללמוד? אנחנו נעזור לך

מהרו להרשם כבר עכשיו, אנו נחזור אלכם ונדאג שמקומכם שמור איתנו.

    חייל משוחרר ? לקראת שחרור ?

    מגיע לך עד 80% מימון מטעם הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים * עד 5 שנים מהשחרור

      גמול השתלמות א ו-ב במכללת אתגר

      גמול השתלמות הינו תוספת, מענק או תגמול בשווי כספי קבוע המוענקים על ידי המעסיק לעובד בתנאי שזה עבר קורס המוכר לגמול ורלוונטי, סיים את חובותיו ונמצא זכאי לגמול .

      הזכאות חייבת לעמוד במספר תנאים בהם:

      השתלמות של 400 שעות לימוד חלקם בתכנים הנוגעים לתחום תעסוקתו של העובד.

      קורסים המזכים בגמול השתלמות משלבים חוויה לימודית ייעודית

      העשרה הן בפן האישי והן בפן המקצועי וכמובן מזכים במענק כספי משתלם.

      חשיבות סיום קורס לכלל העובדים במגזר הציבורי

      קורסים המוכרים לגמול השתלמות כוללים גם לימודים אשר אינם קשורים באופן ישיר לתחום העיסוק. הלימודים הינם מגוונים וכוללים תחומים רבים בתחום העשרה כללית בהם מדעי המדינה, כלכלה, ידיעת ארץ ישראל, העצמה אישית ועוד. מגוון אפשרויות הבחירה מאפשר לעובד הרחבת אופקים וחשיפה לתכנים חדשים.

      בתחום הצר, קרי: קורסים בעלי זיקה למקצוע ניתן למצוא מגוון גדול של קורסים בתחום המחשוב , הניהול, שיפור השירות והמדעים המדויקים.

      יתרון בשוק העבודה

      עובד אשר עבר קורס לגמול השתלמות מסייע לעצמו לשפר את תנאי העסקתו במקום עבודתו הנוכחי וכן הידע אשר צבר מהווה יתרון כאשר אותו העובד יוצא לשוק העבודה. הלימודים מציידים את העובד בכלים שימושיים היכולים לסייע לו בעבודתו הבאה. כל קורס מוסיף ידע. עובד אשר עובר קורס לגמול השתלמות נחשב כאיכותי יותר .

      גמול השתלמות א’ וב’

      גמול השתלמות א’ מזכה את העובד במענק כספי בתנאי שהעובד השלים 400 שעות לימוד חלקם בתכנים הרלוונטיים לתחום עיסוקו וכן בתנאי שעמד בכל דרישות המוסד הלימודי.

      גמול השתלמות ב’ מזכה אף הוא את העובד במענק כספי על סמך עמידה בדרישות המוסד הלימודי ולאחר השלמת 400 שעות לימוד ובנוסף על מנת לקבל הכרה בגמול זה על העובד לסיים לפני כן את לימודי קורס השתלמות א’ בהתאם לדרישות הסף.

       

      Spread the love
      × כיצד נוכל לעזור?